Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

רוסלנה רודינה ואייל גולן : רוסלנה לאחר גמר הישרדות לא זכיתי בהישרדות בגלל אייל גולן ואחרי פורים הזוג המלכותי אייל ורוסלנה מתכננים חופשה אקזוטית באחד האיים ומתלבטים בין תאילנד לקריביים Be106 חדשות רחובות : אייל גולן ורוסלנה רודינה חזרו.

רוסלנה רודינה ואייל גולן : רוסלנ×" לאחר ×'מר ×"ישר×"ות לא זכיתי ×'×"ישר×"ות ×'×'לל אייל ×'ולן ואחרי פורים ×"זו×' ×"מלכותי אייל ורוסלנ×" מתכננים חופש×" אקזוטית ×'אח×" ×"איים ומתל×'טים ×'ין תאילנ×" לקרי×'יים Be106 ×—×"שות רחו×'ות : אייל גולן ורוסלנה רודינה חזרו.. עונת החתונות בשיאה, ואל הידוענים בביצה שלבשו או ילבשו הקיץ לבן, מצטרפת רוסלנה רודינה שתתחתן בפעם הראשונה בחייה עם בן זוגה איתי פז. השמועות על הפרידה הגדולה של אייל גולן ורוסלנה רודינה הפכו לעובדות בשטח לאחר שרודינה עזבה את הדירה שחלקה עם הזמר הלאומי וחזרה לבית אמה. ההכנות לחתונה בעיצומן וכפי שדווח גם הזמר איתי לוי נבחר להופיע באירוע המשמח. בשיאו של המשבר, אייל חוזר לאקסית. רודינה (27), זוגתו של אייל גולן, תחליף בתפקיד את הדוגמנית דר זוזובסקי ששימשה בשנה האחרונה כפרזנטורית של המותג.

רוסלנה רודינה, הדוגמנית וכוכבת תוכנית הריאליטי הישרדות הונדורס שמשודרת בימים אלה ברשת בערוץ 2, נבחרה לשמש בקמפיין פרסום של רשת נעלי scoop, והיא תקבל עבור הקמפיין לשנת 2016 סך של 250 אלף שקל. הפרודה של גולן, רוסלנה רודינה, משדרת עסקים כרגיל. בשישי האחרון מיטב הסלבס הגיעו לפרגן לאיש יחסי הציבור רונן קוחלי, מיטב הסלבס התאספו במסעדת התרנגול הכחול לכבד את רונן. בחודשים האחרונים הופצו שמועות רבות בנושא, אך אלו הוכחשו על ידי מקורביהם. כזכור, הפרידה של אייל גולן ורוסלנה רודינה, אשר היתה באוויר בחודשים האחרונים, קיבלה אתמול אישור סופי לכך, לאחר שהשניים הודיעו כי נפרדו, אבל השאירו בהלם גם את חבריהם רודינה עזבה את ביתם המשותף ברחובות ועברה להתגורר בדירה שלה ברמת גן, דירה בה בילתה המון בחודשים האחרונים.

אייל ×'ולן מפר×'ן לרוסלנ×
אייל ×'ולן מפר×'ן לרוסלנ×" רו×"×™× ×" Tmi from images.maariv.co.il
אייל גולן ורוסלנה רודינה חזרו. בינתיים רודינה עזבה את דירתם המשותפת ואת החג הם בילו בנפרד. האם רוסלנה רודינה ואייל גולן מאורסים?? בשישי האחרון מיטב הסלבס הגיעו לפרגן לאיש יחסי הציבור רונן קוחלי, מיטב הסלבס התאספו במסעדת התרנגול הכחול לכבד את רונן. רוסלנה רודינה ואייל גולן בהשקת מרכז טיפוח חדש (צילום: אייל גולן ובת זוגתו רוסלנה רודינה נפגשו אתמול בשעות הערב המוקדמות עם שחקן הטלנובלות הארגנטינאי ומוזיקאי המוכר, פקונדו ארנה ורעייתו מריה סוסני במסעדת הרברט סמואל בתל אביב. היוזמה למפגש בישראל הגיעה דרך מעצבת שמלות הכלה והערב הישראלית הידועה, שלומית אזרד שתעצב שמלות. על הסט רודינה סיפרה כי היא יוצאת לדרך חדשה, וכי אין בתכנון שלה קאמבק עם גולן, היות והם חזרו כבר פעמיים.

אין מספיק ידיעות בתגית זו כדי להציג נתונים.

שלא לדבר ולחשוף עניינים אישיים,אבל האם יכול להיות שאייל גולן. לארוע הגיעו גם אייל גולן ורוסלנה רודינה, אלא שבזמן שאייל הרים קוקטייל לחיים, רוסלנה ההריונית הבינה שגם היא אם היא ממש רוצה, במצב הנוכחי, היא לא באמת יכולה לעשות את זה. אמנם הטיסה הזו נקבעה הרבה לפני שרוסלנה רודינה ואייל גולן החליטו להיפרד, אבל אין טיימינג טוב יותר עבור רוסלנה לטוס ולנקות את הראש. אבל זה הצליח לגרום חשד נוסף על הצעת נישואין שמוסתרת היטב מכולם. אייל גולן ובת זוגתו רוסלנה רודינה נפגשו אתמול בשעות הערב המוקדמות עם שחקן הטלנובלות הארגנטינאי ומוזיקאי המוכר, פקונדו ארנה ורעייתו מריה סוסני במסעדת הרברט סמואל בתל אביב. רוסלנה רודינה מבלה במסיבת רווקות ביוון. רוסלנה רודינה ואייל גולן אישרו את הידיעה לפיה השניים נפרדו וביקשו לקחת את הזמן הקרוב לעצמם ולמשפחתם. רוסלנה רודינה ואייל גולן אישרו את הידיעה. כלומר, עד שרוסלנה רודינה נשאלה על התפקוד המשפחתי שלהם וענתה בנחרצות. בשבוע שעבר היא הייתה עסוקה בצילומי קמפיין למעצב השיער אילן מרגלית, שלו היא משמשת כפרזנטורית כבר שש שנים ושאצלו היא עשתה את הקמפיין הראשון שלה. אין מספיק ידיעות בתגית זו כדי להציג נתונים. רוסלנה רודינה ואייל גולן בהשקת מרכז טיפוח חדש (צילום: מתברר כי כל הנשים בחייו של אייל גולן מצליחות לחיות בשלום אחת עם השניה.תפסנו את רוסלנה רודינה, החברה החדשה של הזמר הפופולרי, בהשקה והופתענו לגלות.

רוסלנה רודינה ואייל גולן בהשקת מרכז טיפוח חדש (צילום: כלומר, עד שרוסלנה רודינה נשאלה על התפקוד המשפחתי שלהם וענתה בנחרצות. רודינה נולדה באוקראינה הסובייטית, ליעקב רודין ואשתו יליזבטה. שרית חדד עמוד מעריצים הרשמי. ואחרי כל הבלאגן בימים אחרונים רוסלנה מצטלמת לקמפיין חדש ובפעם הראשונה מצטלמת בצורה הזאת.

אייל ×'ולן ורוסלנ×
אייל ×'ולן ורוסלנ×" רו×"×™× ×" ×'×—×"ר לי×"×" רוסלנ×" יל×"×" ×'ן from www.omritv.co.il
אם רבים חשבו שהזמן יעשה את שלו אחרי הפרידה המתוקשרת בין אייל גולן לרוסלנה רודינה נראה שזה ממש לא מה שקורה כפי שזה נראה הנתק רק מחריף והצדדים משתלים אפילו לא להחליף מבטים, כך היה באירוע שרבים מהסלבס הוזמנו אליו אירוע שרוסלנה ואייל גולן שמרו על מרחק רב כאשר הם מנותקים לחלוטין ולא מדברים כלל. השניים הודו לכל המתעניינים ומוסרים שהכל נעשה ברוח טובה. רודינה (27), זוגתו של אייל גולן, תחליף בתפקיד את הדוגמנית דר זוזובסקי ששימשה בשנה האחרונה כפרזנטורית של המותג. אמנם הטיסה הזו נקבעה הרבה לפני שרוסלנה רודינה ואייל גולן החליטו להיפרד, אבל אין טיימינג טוב יותר עבור רוסלנה לטוס ולנקות את הראש. רוסלנה רודינה ואייל גולן אישרו את הידיעה. אייל גולן, רוסלנה רודינה שרית חדד והידיעה המזוייפת. רוסלנה רודינה מפתיעה את אייל גולן. השמועות על הפרידה הגדולה של אייל גולן ורוסלנה רודינה הפכו לעובדות בשטח לאחר שרודינה עזבה את הדירה שחלקה עם הזמר הלאומי וחזרה לבית אמה.

גיא פינס העמוד הרשמי guy pines.

עונת החתונות בשיאה, ואל הידוענים בביצה שלבשו או ילבשו הקיץ לבן, מצטרפת רוסלנה רודינה שתתחתן בפעם הראשונה בחייה עם בן זוגה איתי פז. אין מספיק ידיעות בתגית זו כדי להציג נתונים. אמנם הטיסה הזו נקבעה הרבה לפני שרוסלנה רודינה ואייל גולן החליטו להיפרד, אבל אין טיימינג טוב יותר עבור רוסלנה לטוס ולנקות את הראש. שלא לדבר ולחשוף עניינים אישיים,אבל האם יכול להיות שאייל גולן. אייל גולן ורוסלנה רודינה מצפים לתינוק. 48 שעות עברו מאז שכולכם התבשרתם שאייל גולן ורוסלנה רודינה פירקו את החבילה, וכמובן שעדיין השניים לא דיברו על הנושא בשום מקום על אף שלא מעט כלי תקשורת מנסים להשיג אותם. מתברר כי כל הנשים בחייו של אייל גולן מצליחות לחיות בשלום אחת עם השניה.תפסנו את רוסלנה רודינה, החברה החדשה של הזמר הפופולרי, בהשקה והופתענו לגלות. אייל גולן ורוסלנה רודינה חזרו. הציע נישואין לרוסלנה בימים האחרונים בסתר? היא ואילנית לוי מסתדרות לא רע מתברר כי כל הנשים בחייו של אייל גולן מצליחות לחיות. עוד הוסיפה דניאל שהיא לא מאמינה שאת יום הצילומים הבילויים של גרינברג וגולן את חג פסח הקרוב דניאל ואייל מתכוונים להעביר יחד, כאן בארץ סביב שולחן החג. בשישי האחרון מיטב הסלבס הגיעו לפרגן לאיש יחסי הציבור רונן קוחלי, מיטב הסלבס התאספו במסעדת התרנגול הכחול לכבד את רונן. ואחרי כל הבלאגן בימים אחרונים רוסלנה מצטלמת לקמפיין חדש ובפעם הראשונה מצטלמת בצורה הזאת.

ואחרי כל הבלאגן בימים אחרונים רוסלנה מצטלמת לקמפיין חדש ובפעם הראשונה מצטלמת בצורה הזאת. רוסלנה רודינה ואייל גולן בהשקת מרכז טיפוח חדש (צילום: אם היינו צריכים עוד הוכחה מי שכמובן הגיע לתמוך ולפרגן לבת זוגו היה אייל גולן , ששמח לספר לנו על ההחלטה המשותפת לפתוח את העסק וכמובן שלא ויתרנו על ההזדמנות לבדוק מהם הרגלי הטיפוח של השניים. גיא פינס העמוד הרשמי guy pines. אם רבים חשבו שהזמן יעשה את שלו אחרי הפרידה המתוקשרת בין אייל גולן לרוסלנה רודינה נראה שזה ממש לא מה שקורה כפי שזה נראה הנתק רק מחריף והצדדים משתלים אפילו לא להחליף מבטים, כך היה באירוע שרבים מהסלבס הוזמנו אליו אירוע שרוסלנה ואייל גולן שמרו על מרחק רב כאשר הם מנותקים לחלוטין ולא מדברים כלל.

קיסרי×
קיסרי×" אייל ×'ולן ×"ק×"יש לרוסלנ×" את ×"שיר ×"×—×"ש from blinker.co.il
עונת החתונות בשיאה, ואל הידוענים בביצה שלבשו או ילבשו הקיץ לבן, מצטרפת רוסלנה רודינה שתתחתן בפעם הראשונה בחייה עם בן זוגה איתי פז. רוסלנה רודינה מבלה במסיבת רווקות ביוון. רוסלנה רודינה ואייל גולן אישרו את הידיעה לפיה השניים נפרדו וביקשו לקחת את הזמן הקרוב לעצמם ולמשפחתם. הפרודה של גולן, רוסלנה רודינה, משדרת עסקים כרגיל. ליאן בנם של רוסלנה ואייל גולן. ההכנות לחתונה בעיצומן וכפי שדווח גם הזמר איתי לוי נבחר להופיע באירוע המשמח. אמנם הטיסה הזו נקבעה הרבה לפני שרוסלנה רודינה ואייל גולן החליטו להיפרד, אבל אין טיימינג טוב יותר עבור רוסלנה לטוס ולנקות את הראש. בשישי האחרון מיטב הסלבס הגיעו לפרגן לאיש יחסי הציבור רונן קוחלי, מיטב הסלבס התאספו במסעדת התרנגול הכחול לכבד את רונן.

בשישי האחרון מיטב הסלבס הגיעו לפרגן לאיש יחסי הציבור רונן קוחלי, מיטב הסלבס התאספו במסעדת התרנגול הכחול לכבד את רונן.

תפסנו את רוסלנה בדרך לנתבג עם בטן הריונית. בשבוע שעבר היא הייתה עסוקה בצילומי קמפיין למעצב השיער אילן מרגלית, שלו היא משמשת כפרזנטורית כבר שש שנים ושאצלו היא עשתה את הקמפיין הראשון שלה. שרית חדד עמוד מעריצים הרשמי. אם רבים חשבו שהזמן יעשה את שלו אחרי הפרידה המתוקשרת בין אייל גולן לרוסלנה רודינה נראה שזה ממש לא מה שקורה כפי שזה נראה הנתק רק מחריף והצדדים משתלים אפילו לא להחליף מבטים, כך היה באירוע שרבים מהסלבס הוזמנו אליו אירוע שרוסלנה ואייל גולן שמרו על מרחק רב כאשר הם מנותקים לחלוטין ולא מדברים כלל. רודינה נולדה באוקראינה הסובייטית, ליעקב רודין ואשתו יליזבטה. אייל גולן ובת זוגתו רוסלנה רודינה נפגשו אתמול בשעות הערב המוקדמות עם שחקן הטלנובלות הארגנטינאי ומוזיקאי המוכר, פקונדו ארנה ורעייתו מריה סוסני במסעדת הרברט סמואל בתל אביב. אייל גולן רוסלנה רודינה ויאן במפגש מרגש. רודינה (27), זוגתו של אייל גולן, תחליף בתפקיד את הדוגמנית דר זוזובסקי ששימשה בשנה האחרונה כפרזנטורית של המותג. אין מספיק ידיעות בתגית זו כדי להציג נתונים. השניים הודו לכל המתעניינים ומוסרים שהכל נעשה ברוח טובה. רוסלנה רודינה עברה לרמת גן. עונת החתונות בשיאה, ואל הידוענים בביצה שלבשו או ילבשו הקיץ לבן, מצטרפת רוסלנה רודינה שתתחתן בפעם הראשונה בחייה עם בן זוגה איתי פז. היוזמה למפגש בישראל הגיעה דרך מעצבת שמלות הכלה והערב הישראלית הידועה, שלומית אזרד שתעצב שמלות.

אייל גולן רוסלנה רודינה ויאן במפגש מרגש רוסלנה רודינה. גולן נחשב לפורץ דרך בתחומו והיה הזמר הראשון מהז'אנר המזרחי שזכה בתואר זמר השנה במצעד הפזמונים העברי השנתי של רשת ג.